SEVDİM

Sevdim
Sen her gün birini severken,
Ben her gün seni sevdim,
Sen başkalarının gözlerinde gülerken,
Ben başkasıyla göz göze gelmeyi sana ihanet bildim

Sen görmezken varlığımı,
Ben yokluğuna tutunup sevdim,
Sen onlarca kişiyi aldın yanına;
Ben herkesi kovdum senin uğruna.

Sev özle dedin,
Güvendim, gözüm kapalı,
Bir solukta sevdim
Hem ben seni öylesine sevmedim ki
Bir çocuğun babasına güvendiği gibi güvendim
Hani babalar kızar döver
Ama çocuğuna zarar gelsin istemez
Korur kollar arkasında dağ olur ya
Baba gibi sevdim seni

Ben seni dost gibi sevdim 
Yalnızlığıma yoldaş
Sırdaş dert/daş bildim
Her şeyimi seninle paylaşmak istedim
Ben seni kardeş gibi sevdim
Zor günlerde birbirimizin yanında olalım istedim
Ben seni adamım gibi sevdim
Hani kadın adamını sadakat/la tutku/yla sever ya
Öyle sevdim  işte
Ben seni öylesine sevmedim ki
Ben seni her şeyim gibi sevdim.
02.10.2015
Yemin

Yorumlar