Beni Unutma

Beni Unutma

Güzel sevdim seni
Özene bezene
Her dakikasını beynime kazıya kazıya
Dokunmaya kıyamazcasına
Acıdan tat alırcasına

Güzel hatırla beni
Seni sevdiğimi sakın unutma
Sakın unutma beni

Geçmişe daldığında
Hüzünlü çalan bir türkü duyduğunda
Beni hatırla
Hatırla seni nasıl sevdiğimi
Senin için yandığımı
Yalnız sana kandığımı
Unutma...!!

Ayrılışımızda güzeldi hatırlıyor musun?
Son kez koklamıştım boynundan
İyi dilekler de bulunmuştun
Ben,susmuştum,
Ciğerim yana yana susmuştum
"Gitme" diyememiştim bu kez
"hadi git" diyerek uğurlamıştım

Benim halâ ciğerim yanıyor Sindiremiyorum bu ayrılığı
Kabullenemiyorum yokluğunu

Evimden uğurladım da seni Gönlümden uğurlayamadım affet sevgili.

Sakın.!! Unutma beni.

18.09.217
Yemin

Yorumlar

  1. Merhaba size yeni haberlerim var birçok sohbet odasına ev sahipliği yapan muhabbet sunucumuzda
    Kahvemix Oyun Sohbet
    Din ve inanışlar hakkında ki forum sohbetlerimiz için
    Din ve inanışlar
    Anlık paylaşımlar ve sorular için
    Anlık paylaşımlar
    Sohbet hattına bağlantı kurmak için
    SohbetHattı
    Kelebek sohbet efsanesi
    kelebek mirc
    Astroloji dehalarının yazıları için
    Astroloji ve Fallar

    Sohbetler Odaları teşekkür eder.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder